Labels

Tuesday 24 January 2012

Views
Assalamualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh.....
Entry pada kali ini saya berminat untuk berkongsi mengenai LATIHAN INDUSTRI :)
Wah macam best jer bunyi nyer...
Haaaa!!!memang best pown,seronok sangat!!Macam-macam pengalaman yang saya pelajari sepanjang berpraktikal di sini..huhu..Mesti kamu semua nak tahu kan kat mana saya 'berpraktikal'...
Yeah!!sudah semestinya di UNIVERSITI KUALA LUMPUR,MALAYSIAN FRANCE INSTITUTE..BANDAR BARU BANGI..
Kamu semua pernah dengar tempat ni???hehehe..hope kamu semua tahu la,keberadaan universiti ini...:)
Huh,tup tap tup tap da dekat sebulan saya praktikal..Oke nak dipendekkan cerita,saya ditempatkan di bahagian PROCUREMENT UNIT under DEPARTMENT FINANCE AND ADMINISTRATION.
itulah saya!Saya memberanikan diri untuk mempelajari apa sahaja tugas yang diberi :) dan melaksanakan nya dengan penuh semangat dan kefahaman :) hehehe..
Bulan 2-4 ni Lect akan datang tuk penilaian,so...TAKUT + GEMENTAR+NAK TAHU MACAMANE PENILAIAN DIBUAT..huhhuhu..agak-agak macamne yer??hehehe..skangni pown da masuk minggu ke -6 saya menjalani latihan industri di sini..Totally ,everything okay and there is no problem with anyone or anything...dalam berkira-kira skangni,ada jgak terpikir bila la nak habis L.I ni ...xsabar nak menghadapi semester 5 dan 6 seterusnya...:) Hope everything will be okay..and being succesfull!!Amin..So ,kita tunggu la semester depan yer..haahaha..

P/S :ilovethisjob!btw thankz for kakak2 n abg2 yang sudi beri tunjuk ajar pada sy..:) iloveuall!!UNIKLMFI

Image Detail    Image Detail
TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA KE LAMAN BLOG SAYA ^_^

No comments: