Labels

Wednesday 21 March 2012

Dunia Belum Berakhir ^_^

Views


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Assalamualaikum semua ^_^

Pernah dengar x lirik laguini ----->,"Dunia Belum Berakhir,Bila Kau Putuskan Aku..."
Sedang duduk2 habis kerja ni,teringat sesuatu,iaitu "Malam Diskusi Bersama"
Hahaha...malam yang saya xkan pernah lupa,malam 2 jgak malam yang penuh makna dan keinsafan bagi saya.Terima Kasih Kak..Saya akan cuba yang terbaik untuk diri dan hidup saya sepertimana yang akak dan owg di sekeliling yang support saya harapkan..^_^ Terima kasih banyak-banyak.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Pada seseorang yang memberi erti kepada saya,saya harap sangat dapat mengubah diri saya kepada yang lebih baik.Saya nak hidupkan suasana yang tenang dan riang dalam persahabatan ini.Saya tau saya xlayak untuk berkawan dengan awak,tapi saya ikhlas :) Maaf ,saya bukan yang sempurna dan bukan yang terbaik untuk awak tapi saya cuba untuk jadi yang terbaik itu.Kita memang banyak persamaan .Mungkin semua itu telah membawa kita disini...untuk satu perkenalan.Terima kasih ^_^


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA KE LAMAN BLOG SAYA ^_^

No comments: