Labels

Thursday 3 May 2012

Kalau Ada Jodoh Tidak Kemana

Views
Assalamualaikum...

Dah lama rasanya x update blog nih...biasalah duk sibuk bekerja..so,xdapat la nak update sangat..lagi2 da ditukarkan unit..haa!sebelum terlupa,saya nak nyatakan disini bahawasanya saya akan menamatkan Latihan Industri di sini tidak lama lagi..hehehehe..rasa macam xsabar je nak balik poli balik dan dalam masa yang sama saya rasa sedih jugak coz nak tinggalkan  MFI ni.. :( ...
OK! Kita lupakan pasal kesedihan ini dan kembali pada tajuk sebenar kita ..hahaha "Kalau ada jodoh xkemana" gituuuu..First of all saya nak nyatakan hasrat ini pada seseorang yang membuatkan saya rasa untuk berkorban..untuk hati dan perasaan seorang wanita..ha,awak,akak,kamu or urmmm tah saya pun xtahu nak panggil dengan panggilan apa..saya gunakan 'gurlz' lar eh..manis sikit..Ok,gurlrz,saya tau yang awak betul2 menderita dan sakit dengan apa yang awak dah alami.Saya rasa tertarik untuk berkenalan dengan awk ,bukan sebab apa,cuma sebagai seorang wanita,saya juga memahami hati dan perasaan awak.Saya xpernah tuduh awak sebagai perampas atau yang bukan2.Malah saya rasa begitu bahagia bila tengok awak bahagia dengan si dia.Honestly,walaupun saya terluka tapi saya masih mampu tersenyum,awak...mungkin ditakdirkan kami tiada jodoh..tapi awak,saya nak sangat cakap dengan awak dan nyatakan hasrat di hati saya ni.Saya bukanlah sempurna dan bukanlah penyempurna tapi cinta saya untuk si dia sempurna.Tapi awak,sejenak saya terfikir awak mampu memberikan lebih dari itu dari saya.Saya yakin,tapi awak kena berusaha lebih untuk dapatkan dan berhasrat untuk itu.Gurlz,saya xtau sedalam mana sayang awak pada si dia..tapi saya yakin awak sayang dia sangat2 dan xmahu kehilangan si dia..Jangan risau awak,kalau ada jodoh,xkemana.Kalau dah tertulis oleh takdir untuk awak memiliki si dia,awak jagalah si dia sebaik mungkin dan jangan cuba untuk menduakan si dia walaupun awak nampak si dia ramai kawan perempuan.Tak bermakna si dia mahukan perempuan2 tu.So ,awak,dalam banyak2 kawan si dia tu,si dia tetap akan pilih awak.Percayalah.Awak,mungkin hari ni awak kehilangan si dia tapi xbermakna si dia akan hilang selama lamanya.Mungkin si dia perlukan masa dengan apa yang dah berlaku.Saya,xtau samada awak tau atau x tentang kami dan apa yang berlaku di antara kami.Mungkin saya redha dengan apa yang berlaku tapi hati saya xtenang selagi xbersemuka dengan awak.Sebuah hubungan itu boleh di bina tapi hati dan perasaan yang hancur xmudah untuk kita bina kembali.
   Saya xbermaksud untuk mengganggu hubungan kamu berdua tapi saya nak awak dan si dia jelaskan tentang hubungan kamu berdua.Saya bukan lah sekejam mana untuk menolak perasaan seseorang terhadap orang yang disayangi.Saya masih mamp berdiri bila saya mengetahui hal yang sebenar diantara kamu berdua.Tapi yang menyedihkan ,saya mengetahui nya melalui cara dan orang lain..bukan dari si dia dan awa sendiri..Gurlz,banyak yang saya simpan di hati ini untuk menyatakan hasrat saya ni.Saya hanya mampu mengguris dan mencoretnya di dalam kamar blog ini agar saya tidak merasakan pilu dan sebak nya kerana tersimpan lama di sudut hati ini.Gurlz,saya faham awak dan saya harap sangat awak dapat menjaga hubungan kamu berdua sehingga ke akhir nafas awak.Kedukaan dan kesedihan hati saya ,saya xmampu nak beri pada awak,tapi saya mampu untuk bagi kebahagiaan dalam senyuman saya untuk kebahagiaan awak.Selama lebih 7 tahun lebih kami menyulami perasaan ini dan akhirnya terkandas semuanya disini..dan bermacam macam dugaan yang kami lalui tanpa orang lain perasan tentang kelukaan yang kami alami.Mungkin ia nya sudah tertulis dalam takdir hidup kami.Gurlz,baru saya tau bahawa rasa kasih dan sayang kita tidak boleh dinilai untuk sesebuah hubungan malah dinilai untuk sebuah pengorbanan.Saya sanggup awak,demi seseorang yang bernama wanita seperti awak.Tolong jaga nilai pengorbanan ini untuk sebuah kenalan yang saya xpernah jumpa dan xpernah kenal dengan awak selama ini..tapi,semua itu untuk AWAK..sabarlah awak,jodoh itu sudah tertulis dalam takdir hidup masing-masing.Jika ada,ia akan disempurnakan oleh cinta yang HAKIKI...harap awak dapat baca walaupun saya tau awak,xkan pernah  baca dan faham..Saya pernah baca laman blog awak ,ternyata awak begitu sayangkan si dia.tanpa pengetahuan awak jugak ,saya dah tahu segalanya tentang hubungan kamu berdua.Mungkin awak xkan pernah terima saya sebagai kawan awak tapi saya teringin nak berkenalan dengan awak.Saya xmarah dengan awak tapi saya marah dengan diri saya sebab,lambat untuk tau perasaan awak pada si dia.Maafkan saya awak.Mungkin betul orang cakap kalau kita sayangkan seseorang 2,mesti kita nak dia bahagia kan,dan jika dia bahagia dengan apa yang dia pilih,kita patut biarkan dia pergi..Saya relakan awak,demi wanita seperti awak...


P/S: untukmu seseorang yang bernama WANITA HEBAT..:)
TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA KE LAMAN BLOG SAYA ^_^

No comments: