Labels

Thursday, 8 March 2012

Hanya Hati ^_^

Views
Hurm hari ini memerlukan banyak idea untuk dikerah nak ditulis dalam entry pada kali ini.Okayh..actualy semua owg mempunyai hati dan perasaan kan.Perlu x kowang luahkan perasaan itu untuk kepuasan hati kowang sendir??mesti la perlu kan?kadang-kadang hati kita akan jadi lembut dan kadang kala akan jadi keras.Itupun hanya kerana sebuah nukilan perasaan yang tercetus dalam diri kita.Semua itu terpulang pada diri kita sendiri bukan owg lain yang tentukan,betul x??Tapi apa yang kita rancang xsemuanya akan menjadi ,hanya Allah yang menentukan segalanya..^_^





Flashbackfromherheart:
awk,suatu masa dulu awk memang pernah bertakhta dihati saya tapi itu dulu setelah saya mula menerima awk seadanya.awk,saya nak awk tahu yang hati saya xpernah curang dengan awk,sebab hati saya milik Allah.Saya xboleh ubah hati saya melainkan hanya kepada Nya.Awk,saya tahu awk pernah sayang saya sangat2 tapi saya xmampu nak balas sayang awk,sebab saya terlalu sayangkan pemilik diri ini iaitu Allah SWT.Awk,saya tahu sayang awk 2,tidak pernah melebihi sayang awk kepada Nya.Awk,Cinta kita xpernah jauh dari Cinta Nya.Tapi kita belum cukup matang untuk menjaga cinta itu dengan sepenuhnya sepertimana kita menjaga Cinta kita kepada Nya.Awk,awk tahu x?,saya bukan xpernah sayang awk,tapi bukan masanya untuk saya serius untuk ke hadapan dalam hubungan kita suatu ketika dulu,Tapi,saya dah sedar,Cinta dan harapan itu perlukan keikhlasan untuk ke hadapan,dan sejak itulah saya mula menjaga hubungan kita sebab,masing-masing dah matang untuk menentukan sesuatu,Percayalah awk,hati saya xpernah berubah .Dulu saya pernah merancang tentang kita,tapi semuanya hancur dalam sekelip mata atas kesilapan masing-masing.Awk,seikhlasnya,saya pernah sayang awk,tapi,saya lebih sayangkan Dia,dan saya lebih gembira kalau awk menemui kegembiraan awk dengan gurl tu.Percayalah,saya ikhlas untuk lepaskan awk hanya kerana dia,gurl yang awk pernah sayang dan pernah berjanji.Saya xnak awk mungkir janji.Kalau awk mungkir janji dengan saya,saya dah lama lupakan dan maafkan awk,tapi kalau awk mungkir janji pada dia???mungkin dia xdapat nak maafkan awk,so,Tolonglah jaga hati dia sebagaimana awk pernah jaga hati saya.Seikhlasnya,awk,hati saya betul2 merelakan jika awk dengan dia.Pergilah kalau itu yang membuatkan awk bahagia.Saya turut bahagia kalau awk bahagia,percayalah.Saya akan simpan kenangan kita jauh di sudut hati saya.Tapi,satu je saya pinta,tolong jangan tipu diri awk sendiri hanya kerana keadaan dan masa yang panjang.pikir2kan lah awk,saya tahu diri saya xsempurna macam dia yang selalu buat awk tersenyum gembira.Tolong relakn segalanya dan relakan lah ceritera kita menjadi kenangan yang bermakna.Awk saya minta maaf sekiranya pernah buat awk sakit hati,terasa dan xpernah gembirakan awk.Saya harap awk bahagia bersama Insan yang bernama Fadhilah Johari..ataupun insan lain yang awk lebih sayang.Maafkan saya.Awk,sekiranya kita xbertemu lagi,jagalah diri awk,dan hargailah apa sahaja yang ada pada diri awk dan sekeliling awk,kerana disekeliling kita ini,teramatlah bermakna dan berharga untuk kita.
                         "If I can ever be there for you
                        All you need do is simply whisper my name
                        And if you ever need a smile of hope…
                         I’ll always be there to share mine with you
                        In the times you may feel despair
                        As your tears fall like the pouring rain
                        For you…I’ll always be there
                       Taking the time to help wipe away… each drop of yourpain"





Awk,andai suatu hari nanti awk terfikirkan saya,carilah saya walaupun hanya sebagai seorang kawan.Saya bersedia untuk berkawan dengan awk,walaupun hati kita bukan macam dulu lagi.Binalah kebahagiaan  dan kesempurnaan yang awk cari selama ini.Awk,saya sentiasa doakan kebahagiaan dan kejayaan awk ,awk jangan lupa diri awk dan keluarga awk.
                                                         
        

TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA KE LAMAN BLOG SAYA ^_^

No comments: